Inscripció al registre de representació i apoderament d'entitats
La Llei 39/2015 estableix que les persones jurídiques (empreses, entitats i associacions) estan obligades a relacionar-se amb l'administració de forma telemàtica. Per fer qualsevol tràmit amb l'Ajuntament serà necessària la identificació digital. Per tal que la persona que representa legalment l'entitat pugui fer tramitacions en nom d'aquesta, amb un certificat personal, és necessari que abans faci l'inscripció de representació i apoderament davant l'Ajuntament.
Termini de presentació:
En qualsevol moment
Quan es dóna resposta:
Una vegada comprovada la documentació es donarà cita a la persona que representa l'entitat per signar presencialment l'apoderament davant la secretà ria de l'Ajuntament.
Qui pot sol·licitar-ho:
Les persones representants d'entitats i associacions
Cal aportar:
-
Certificat d'acord de l'assemblea
Certificat emès per secretari/à ria de l'entitat on consta qui és la persona que presideix o representa l'entitat.
-
Formulari d'apoderament
- Còpia de l'acta de l'assemblea de nomenaments de cà rrecs
- Còpia del DNI del representant i de secretari/à ria de l'entitat
Canals de tramitació:
-
Telemà ticament
Amb la Instà ncia General. És necessà ria la identificació amb certificat digital (DNIe, idCAT, etc..) o IdCAT Mòbil
Tramitar ara