Des d'aquest mes es poden fer nous tràmits a l'Oficina local d'habitatge
Dimecres, 4 de gener de 2012
L'Oficina local d'habitatge de la Llagosta ofereix des d'aquest mes de gener la possibilitat de gestionar dos nous tràmits administratius: l'accés al registre de sol·licitants d'habitatges amb protecció oficial de Catalunya i la sol·licitud de la cèdula d'habitabilitat de primera i segona ocupació.
L'Ajuntament de la Llagosta i la Generalitat van signar a finals de l'any passat un conveni pel qual amplien les competències de l'Oficina local d'habitatge.
Des d'aquest mes, la ciutadania de la Llagosta té accés al registre únic de sol·licitants d'habitatge amb protecció oficial que existeix a Catalunya sense desplaçar-se del municipi. A més, es poden realitzar altres tràmits relacionats amb l'habitatge protegit, com ara l'autorització de la seva venda o lloguer i la revisió dels préstecs.
Els temes relacionats amb la rehabilitació i la sol·licitud d'ajuts també es podran continuar realitzant a l'Oficina de la Llagosta, que està situada a la planta baixa de l'edifici de l'Ajuntament de la Llagosta. L'oficina obre els dimecres a la tarda, però l'Ajuntament està estudiant la possibilitat d'ampliar l'horari.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00