L'Ajuntament de la Llagosta dóna un pas més per implantar l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania

Dilluns, 26 d’octubre de 2009
L'Ajuntament de la Llagosta ja disposa d'un primer document per implantar l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania. La Diputació de Barcelona s'ha encarregat de fer aquest primer estudi que servirà per definir com serà aquest nou servei municipal. Ara, l'equip de govern i els tècnics municipals estan avaluant les diferents possibilitats plantejades per la Diputació. L'objectiu és determinar com serà aquesta finestreta única, la seva ubicació, el seu horari i els altres elements necessaris per posar en marxa l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania. Una de les dades que s'ha tingut present a l'hora d'elaborar el projecte ha estat el servei que es presta des del Registre Municipal. Des del mes d'abril de 2008 fins al mes de març d'aquest any, s'han atès al Registre 31.000 peticions, una mitjana de 120 diàries. Per temes, el més demandat ha estat el d'informació i petició de planells, amb un 39 %, i els tràmits de padró i certificats, amb un 36 % de les gestions. Els registres han suposat un 13 % de les demandes i les fotocòpies i compulses, un 10 %.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00