Sortida dels gegants a Breda
Dissabte, 20 de juny de 2026 de 15:45h a 19:45h
La Colla Gegantera de la Llagosta portarà als gegants de la nostra localitat fins a Breda per celebrar els 30 anys dels gegants d'aquesta localitat de la Selva.
Aquest és l'horari previst de la sortida:
- 15.45 h. Sortida de la Colla Gegantera des del Centre Cultural de la Llagosta.
- 17 h. Plantada gegantera a la plaça Doctor Rovira de Breda.
- 18 h. Inici de la cercavila. Recorregut: plaça del Dr. Rovira, carrer de Sant Josep, carretera d’Arbúcies, carrer de Sant Iscle, carrer dels Capellans, plaça del Convent, plaça de l'Ajuntament, carrer Nou, passeig de les Escoles i plaça de Lluís Companys.
- 19.45 h. Balls de Gegants amb l'estrena del nou ball de la Colla Gegantera de Breda.
Les colles participants seran les de Bisbalet (Igualada), Blanes, Calaf, Calders, Campins, Centelles, Gualba, la Llagosta, Lliçà d'Amunt, Sant Pere de Vilamajor, Sant Vicenç de Castellet, Sarrià (Barcelona), i la colla local de Breda.
Tots els veïns i veïnes de la Llagosta poden acompanyar als gegants de la Llagosta i gaudir d'aquesta trobada d'aniversari a Breda.