Variació de dades personals en el Padró Municipal d'Habitants
Sol·licitud a l'Ajuntament de modificació de les dades que figuren en el padró municipal d'habitants.
Documentació a aportar:
Documentació acreditativa de les dades a modificar (DNI, certificat d'estudis, etc.). La persona interessada ha d'enviar per correu postal a l'ajuntament les fotocòpies de la documentació acreditativa de les dades a modificar.
Quan es dóna resposta:
La tramitació és immediata a partir de la recepció i validació de la documentació en el servei municipal.
Per a la tramitació telemàtica el certificat d'empadronament modificat s'enviarà per correu ordinari. El termini aproximat és de 15 dies
Qui pot sol·licitar-ho:
Qualsevol persona major d'edat que estigui empadronada al municipi. (Les persones majors de 16 anys són emancipades i pel que fa al padró d'habitants poden actuar com a majors d'edat. Els menors d'edat casats també tenen la condició d'emancipats.)
Qualsevol persona major d'edat que actuï, degudament autoritzada, en representació d'un habitant del municipi.
Canals de tramitació:
-
Telemàticament
És necessària la identificació amb certificat digital (DNIe, idCAT, etc..) o IdCAT Mòbil
Tramitar ara -
Presencial