Una centenar de persones van participar a la gimcana de Sant Jordi de La Llagosta + Activa
Dijous, 26 d’abril de 2012
El grup La Llagosta + Activa ha fet un balanç positiu de la primera gimcana de Sant Jordi. L'activitat va comptar amb gairebé un centenar de participants, que durant dies van estar realitzant diverses proves i resolent enigmes per completar el mosaic que els donava dret a un obsequi.
Aquesta ha estat una de les noves propostes de la festa de Sant Jordi d'aquest any. L'activitat ha comptat amb la col·laboració de diversos establiments comercials de la Llagosta, entre ells les llibreries Casas, Àrea Distribucions i Rambla.
Després d'avaluar el desenvolupament de la gimcana, els membres de La Llagosta + Activa tenen la intenció de repetir l'experiència el proper any, amb alguns canvis per fer més dinàmiques les proves.
La Llagosta + Activa està formada per un grup de persones de la nostra localitat que volen fomentar la participació en les activitats culturals, educatives, esportives i socials que s'organitzen a la nostra població. El grup també vol proposar iniciatives pròpies, com la gimcana de Sant Jordi o el concurs de crema catalana de Sant Josep. La Llagosta + Activa té una pàgina a Facebook per poder posar-se en contacte amb ells.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00