Un grup de comerciants es fa cà rrec de la direcció d'ACIS
Dilluns, 17 d’octubre de 2011
L'Associació de Comerciants i Serveis (ACIS) de la Llagosta tindrà finalment una nova junta. Un grup de socis es van oferir divendres per formar el nou òrgan directiu de l'entitat.
ACIS va celebrar divendres una assemblea extraordinà ria per decidir sobre la seva continuïtat, després que cap soci no presentés la seva candidatura per formar part de la junta directiva. A la reunió van assistir una desena de membres de l'entitat.
Un grup de cinc persones va mostrar la seva predisposició a posar-se al capdavant d'ACIS. Està previst que al llarg dels propers dies s'afegeixi algun soci més. Una vegada concretat qui formarà part de la nova junta directiva, es determinarà el cà rrec que ocuparà cada un dels membres. La majoria de les persones que s'han mostrat voluntà ries ja havien ocupat algun cà rrec a ACIS.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00