Set equips participaran dissabte i diumenge en el torneig de 24 hores de futbol sala
Divendres, 6 de juliol de 2012
Demà, començarà el torneig de 24 hores de futbol sala organitzat per la Unión Llagostense. Finalment, set equips participaran en aquesta competició, que es desenvoluparà durant el cap de setmana al Poliesportiu Riera Seca.
El sistema que es farà servir serà de lliga. El primer partit començarà a les dues del migdia de demà. La lliga finalitzarà entre les cinc i les sis de la matinada de diumenge. Després d'una pausa, diumenge, a les nou del matí, es disputarà la primera semifinal. A les deu, es jugarà la segona semifinal. El partit per decidir el tercer i quart lloc començarà a les dotze del migdia. La final donarà inici a la una i, al voltant de les dues, es farà el lliurament de premis.
Entre els set equips participants destaquen la presència del campió de l'any passat, el BVG Advocats, i el Mainsa, un conjunt format per un combinat de jugadors que van militar en aquest antic equip de la Llagosta.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00