Renovat el conveni per al manteniment de l'Oficina Local d'Habitatge

Dijous, 24 de maig de 2012
L'Ajuntament de la Llagosta i la Generalitat han renovat el conveni per mantenir en funcionament l'Oficina Local d'Habitatge. L'acord té vigència fins al 31 de desembre de 2012 amb la possibilitat de pròrroga. L'Oficina Local d'Habitatge té la seva seu a l'edifici de l'Ajuntament de la Llagosta i obre els dimarts a la tarda, de quatre a vuit. Els responsables municipals volen ampliar l'horari d'aquest servei així com incrementar les seves funcions de cara a l'any vinent. L'Oficina Local d'Habitatge ofereix aquest any la possibilitat de gestionar dos nous tràmits administratius: l'accés al registre de sol·licitants d'habitatges amb protecció oficial de Catalunya i la sol·licitud de la cèdula d'habitabilitat de primera i segona ocupació. La ciutadania de la Llagosta té accés al registre únic de sol·licitants d'habitatge amb protecció oficial que existeix a Catalunya sense desplaçar-se del municipi. A més, es pot demanar informació de com realitzar altres tràmits relacionats amb l'habitatge protegit, com ara l'autorització de la seva venda o lloguer i la revisió dels préstecs. Els temes relacionats amb la rehabilitació i la sol·licitud d'ajuts també es poden fer a través de l'Oficina de la Llagosta.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00