Mario López, veà de la Llagosta, segon en un prestigiós concurs de còctels
Dijous, 30 de juny de 2011
El veà de la Llagosta Mario López Morales ha estat segon al concurs Illy Cocktail Competition. Aquesta era la primera vegada que López participava en un certamen de còctels. El llagostenc només va quedar a mig punt del guanyador del concurs, l'italià Federico Pasian.
La competició es va celebrar el 14 de juny al Bar Eclipse de l'Hotel Vela de Barcelona. Aquesta era la segona edició del concurs.
Mario López té 18 anys i només fa un que es dedica al món dels còctels. En l'actualitat continua estudiant i s'està especialitzant en cocteleria molecular, que combina la beguda amb la gastronomia, bà sicament creant esferes gelatinoses. López també es dedica a l'assessorament d'establiments de restauració.
El jove llagostenc prepararà ara la seva participació al Legacy BacardÃ, que se celebrarà a finals d'any a Sitges. El seu objectiu és passar la fase nacional del certamen i classificar-se per a la final internacional.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00