L'Esplai Dijoc organitzarà un casal d'estiu amb la participació de 140 nens
Dimarts, 31 de maig de 2011
L'Esplai Dijoc ja ha tancat el perÃode d'inscripcions per participar al casal d’estiu que realitzarà al juliol. En total, 140 infants prendran part en la divuitena edició d'aquesta activitat.
El Casal es desenvoluparà del 27 de juny al 29 de juliol a l'escola Joan Maragall. Enguany, el centre d'interès serà el cinema, amb tallers, jocs i altres activitats. Al final del casal, els infants prepararan un festival que comptarà amb la participació dels pares.
A més de les activitats del matÃ, el casal d’estiu de l’esplai Dijoc també ofereix servei d'acollida al matÃ, menjador i ludoteca a les tardes. L’horari de matà serà de nou a dos quarts de dues. La ludoteca estarà oberta fins a les sis de la tarda.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00