Les noves mesures per prevenir la Covid-19 provoca la suspensió de la festa de Cap d'Any
La festa de Cap d’Any amenitzada per l’Associació de DJ’s de la Llagosta VIPS, que s’havia de celebrar al Poliesportiu Antonio García Robledo, s’ha suspès a causa de les restriccions horàries anunciades per la Generalitat per lluitar contra l’expansió de la Covid-19.
La Generalitat ha anunciat tot un seguit de mesures per intentar aturar el creixement de casos positius de Covid-19 dels darrers dies. Entre aquestes mesures destaquen el tancament de l’oci nocturn, la reducció de l’aforament interior en bars i restaurants al 50 % i del 70 % a la resta d’establiments comercials. També contempla la restricció horària de mobilitat d’una de la nit a les sis del matí.
A més, es recomana a les persones vacunades contactes estrets amb una persona amb Covid-19 restringeisin al màxim la seva activitat social. També s’estableix un límit de reunió en deu persones, tant en l’àmbit privat com públic. De fet, sempre que sigui possible, cal evitar espais amb aglomeracions, especialment si són espais tancats.
Als esdeveniments esportius en espais interiors i sales com teatres, cinemes o auditoris, s'aplicarà un límit d’aforament del 70 %. Aquest límit, també afectarà a biblioteques, centres culturals, museus, sales de vetlla o actes religiosos.
Aquestes mesures tindran una vigència mínima de catorze dies.
 Facebook
    
  
    
        Facebook
         Youtube
    
  
    
        Youtube
         Instagram
    
  
    
        Instagram
         Telegram
    
  
    
        Telegram
         Tiktok
    
  
    
        Tiktok
         Whatsapp
    
  
    
        Whatsapp
         
    
             
     iCal
 iCal
     vCard
 vCard