L'equip amateur del Club Esportiu La Llagosta es retira de la competició per falta de jugadors
Dilluns, 13 de febrer de 2012
La junta directiva del Club Esportiu La Llagosta ha decidit retirar de la competició el conjunt amateur, ja que no comptava amb suficients efectius per acabar la temporada. L'equip ja no va jugar el cap de setmana a les Franqueses.
Només sis jugadors s'havien compromès a continuar a l'entitat i això no garantia la presència de l'equip en els partits. Per no perjudicar encara més la imatge de l'entitat, la directiva ha decidit retirar l'amateur, que era el cuer del grup 9 de la Tercera Catalana. Els llagostencs només havien sumat un punt en tota la temporada i al camp del Lliçà de Vall no es van presentar per falta de jugadors, amb la qual cosa van ser sancionats amb la pèrdua de tres punts.
Tot i la retirada, la directiva confia a poder configurar la propera temporada una plantilla àmplia per tal de jugar a la Quarta Catalana. L'amateur ha passat en els darrers anys de jugar a la desapareguda Primera Regional i classificar-se entre els primers a haver-se de retirar de la Tercera Catalana.
Veure vídeo.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00