L'Ajuntament té previst aprovar avui noves tarifes per al Complex Esportiu Municipal El Turó
Dijous, 30 de maig de 2013
L'Ajuntament de la Llagosta aprovarà avui les noves tarifes dels serveis del Complex Esportiu Municipal El Turó durant la celebració del ple ordinari del mes de maig, que començarà a les set de la tarda. El Consistori vol adaptar els preus que es paguen al Turó a la realitat actual.
AixÃ, s'aplicaran noves tarifes per franges horà ries, per a joves, per a aturats de llarga durada i per a caps de setmana, entre d'altres. A més, està previst no incrementar les quotes que es paguen ara.
Durant la sessio plenà ria, també s'aprovarà el procés de preinscripció i de matriculació de l'Escola Municipal de Música per al curs 2013-2014, aixà com els preus públics d'aquest centre educatiu. L'Ajuntament està treballant conjuntament amb la Diputació de Barcelona per donar un impuls a l'Escola de Música i aconseguir un augment del nombre d'alumnes que hi estudien.
Un altre dels punts de l'ordre del dia és resoldre les al·legacions presentades a l'aprovació inicial del pressupost municipal d'aquest any i aprovar-lo definitivament. Han presentat al·legacions el PSC i el PIBE.
El grup municipal del Partit dels Socialistes ha presentat una única al·legació, que consta d'una sèrie de mesures per modificar el pressupost i reconduir la seva despesa per tal de trobar 190.000 euros que es destinarien Ãntegrament a la creació de llocs de treball a la nostra localitat en forma de plans d'ocupació. AixÃ, els socialistes proposen limitar les dedicacions exclusives que tenen ara tres dels membres de l'equip de govern municipal, eliminar els cà rrecs externs d'assessorament de l'Ajuntament, reduir les assignacions als regidors i passar de cinc a tres tinences d'alcaldia, entre altres actuacions.
Avui, també es debatrà una proposta per tal que l'Ajuntament s'adhereixi a la Xarxa de ciutats i pobles cap a la sostenibilitat, impulsada per la Diputació de Barcelona.
A més, està previst ratificar l'acord de la Junta de Govern Local d'aprovació d'un manifest, impulsat pel Fons Català de Cooperació al Desenvolupament i la Coordinadora catalana d'ajuntaments solidaris amb el poble sahrauÃ, en el qual es declara el rebuig a les sentències judicials contra els presos polÃtics sahrauÃs.
Durant la sessió, també se sotmetran a aprovació dues modificacions pressupostà ries.
El grup municipal d'ICV-EUiA presenta una moció en defensa de l'actual designació de zona sensible per a la totalitat de la conca del riu Besòs.
L'Ajuntament de la Llagosta celebrarà aquesta tarda el ple ordinari del mes de maig. La sessió serà retransmesa Ãntegrament per Rà dio La Llagosta, Emissora Municipal, a partir de les set de la tarda.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00