L'Ajuntament ofereix a les escoles fer visites guiades a la unitat de vigilà ncia atmosfèrica
Dijous, 23 d’octubre de 2014
El Departament de Medi Ambient de l'Ajuntament de la Llagosta ha ofert als centres educatius de primà ria, secundà ria i per a persones adultes de la nostra localitat la possibilitat de fer visites guiades a la unitat mòbil de control de la contaminació atmosfèrica que hi ha instal·lada a l'aparcament de l'Ajuntament. De moment, totes les direccions dels centres que han contestat s'hi han mostrat favorables.
L'objectiu de la iniciativa és que l'alumnat pugui conèixer de la mà del tècnic que es fa cà rrec de la unitat com funciona aquesta i què mesura. A banda dels estudiants, l'Ajuntament també atendrà la petició de qualsevol ciutadà que hi estigui interessat.
La unitat mòbil de vigilà ncia de la contaminació atmosfèrica és propietat de la Diputació de Barcelona i va fer parada a mitjans de setembre a petició del Consistori. Està previst que la seva activitat al municipi no s'acabi fins a final del mes de novembre. La seva funció és mesurar els nivells de concentració a l'aire dels diferents contaminants que respirem. L'objectiu és que, amb aquestes dades, es pugui fer una anà lisi de la qualitat atmosfèrica i emprendre aixà els mesures que siguin necessà ries per millorar-la.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00