La Policia Local de la Llagosta imparteix un nou Curs d'educació viària a les escoles
Dilluns, 30 d’abril de 2012
Un total de 150 alumnes de 5è de Primària de les escoles de la nostra localitat participen aquest any en el Curs d'educació viària que organitza la Policia Local de la Llagosta. L'activitat es va iniciar el 16 d'abril i finalitzarà el 18 de maig. El curs d'educació viària arriba enguany a la 24a edició.
Els alumnes de 5è de les quatre escoles de Primària de la Llagosta reben nocions sobre com han d'actuar a les vies urbanes i interurbanes quan són vianants i quan circulen amb bicicleta. També se'ls informa sobre el significat dels senyals de trànsit i s'incideix especialment en la necessitat de mantenir un comportament cívic i respectuós.
El curs consta d'una hora lectiva durant cinc dies, per cada grup de 5è de les quatre escoles, i l'imparteix una agent de la Policia Local de la Llagosta.
D'altra banda, un grup de disset agents de la Policia Local de la Llagosta acaba avui les pràctiques anuals de tir que va iniciar la setmana passada a les galeries de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, situat a Mollet del Vallès. Es tracta d'una de les dues sessions obligatòries que cada any han de fer els agents de la Policia Local.
Un instructor s'encarrega de controlar els diferents tipus de proves que han de fer els agents durant aquests exercicis obligatoris. Els agents fan pràctiques de punteria, de tir instintiu i reben instruccions avançades sobre l'ús de les seves armes reglamentàries.
Veure vídeo.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00