La Biblioteca de la Llagosta inicia les activitats després de l'aturada de les festes de Nadal
Dimarts, 13 de gener de 2009
La Biblioteca de la Llagosta organitza aquest dimecres, 14 de gener, una xerrada sobre psicologia. La conferència es presenta sota el tÃtol de Psicologia dia a dia i es farà a partir de les 15.30 hores. Amb aquesta activitat es reprenen les activitats de la Biblioteca després de l'aturada per les festes de Nadal.
D'altra banda, recordar que durant aquest segon trimestre del curs continuen els diversos tallers sobre terà pies alternatives que organitza la Biblioteca. Els dimarts es fan tres torns del taller de Tai-txÃ, el primer a 2/4 de 4, el segon a 2/4 de 7 i el tercer a 2/4 de 8. Els dijous al matà es fan les classes de ioga i, a la tarda, les de Txi Hung i les d'exercicis per a persones amb fibromià lgia i artritis.
Per a prendre part en algun d'aquests tallers cal adreçar-se prèviament a la Biblioteca de la Llagosta, situada a la primera planta de can PelegrÃ.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00