Jesús Ríos, únic candidat a la presidència d'Iniciativa per Catalunya Verds a la Llagosta
Dimarts, 17 de gener de 2012
Jesús Ríos ha estat l'única persona que ha presentat candidatura per optar a la presidència d'Iniciativa per Catalunya Verds a la Llagosta. El procés va finalitzar ahir.
Ara, i fins al 30 de gener, s'obre un nou procés en el qual els militants i simpatitzants d'aquesta formació podran donar el seu suport a Ríos.
La mesa on es podrà votar estarà instal·lada al local d'ICV, al carrer del Progrés. Tant aquest dimecres com el de la propera setmana, el candidat a la presidència local d'Iniciativa, Jesús Ríos, estarà a la seu per conversar amb tothom que ho desitgi.
Ríos és actualment regidor de Cultura i Esports de l'Ajuntament de la Llagosta. El candidat a president d'ICV a la Llagosta fa quinze anys que milita a la formació i ocupa la responsabilitat de Relacions Institucionals. Jesús Ríos substituirà en el càrrec Pedro Fernández.
Veure vídeo.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00