Ja tenim enllestides les activitats per a gent gran d’aquest curs
Dibuix i pintura, manualitats, mandales, memòria, ball i gimnàstica són les activitats que organitza l’Ajuntament per a la gent gran. Les activitats estan destinades a persones a partir dels 60 anys o menors si són pensionistes. Es prioritzarà la preinscripció de les persones empadronades al nostre municipi.
Per informar de la normativa, del procés de preinscripció i de matriculació, es farà demà dimarts, 2 de setembre una reunió al Casal d’Avis a les 10.30 h. A partir del mateix dia ja es podrà recollir el formulari de preinscripció. L’horari per obtenir la documentació serà de 9 a 13 h i de 15 a 20 h.
Els dies 8, 9 i 10 de setembre, de 9 a 13 h, es podrà fer al Casal d’Avis la preinscripció. L’assignació dels grups i horaris es farà en el mateix moment de lliurar la documentació.
Les classes començaran a partir de l’1 d’octubre. El curs finalitzarà el 19 de juny de 2026.