Ja ha tornat la delegació que ha visitat Daora, la població sahrauà agermanda amb la Llagosta
Divendres, 11 de desembre de 2009
La delegació de la Llagosta que ha visitat aquests dies els campaments de refugiats sahrauÃs de Tindouff, a Algèria, va tornar ahir a la nostra localitat. L'expedició ha portat ajuda a la població de Daora, agermanada amb el nostre municipi.
Aquest any, la delegació de la Llagosta ha estat formada per sis persones: la regidora de Cooperació i Solidaritat, Leonor Sabaté, dues membres d'ACAPS la Llagosta i tres dones a tÃtol particular.
L'ajuda econòmica aportada per l'Ajuntament de la Llagosta i ACAPS permet mantenir els programes que ja fa anys que funcionen com el d'atenció a la gent gran, el de l'escola bressol, el dispensari mèdic, el taller d’artesania, el programa de suport a l’administració local i l'escola per a persones amb discapacitat psÃquica.
El Consistori de la Llagosta ha aportat un ajut de prop de 17.000 euros.
Per la seva part Llagosta Solidà ria-ACAPS ha comprat medicaments per valor d'uns 500 euros, material per a l'escola i l'atenció a la gent gran i ha fet una aportació de 3.200 euros per a projectes d'emergències. Aquest any, s'ha decidit comprar per a l'ambulatori un equipament per poder fer ecografies. Part d'aquests diners provenen de la campanya BolÃgrafs solidaris, que porten a terme Iniciativa per Catalunya Verds i la Llagosta Solidà ria-ACAPS.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00