Ja està en marxa el Gran Recapte d'Aliments en diversos punts de la Llagosta
Divendres, 28 de novembre de 2014
El Gran Recapte d'Aliments 2014 ja està en marxa. Avui i demà , a la Llagosta, els punts de recollida seran els supermercats Caprabo, Dia i Sorli Discau. Durant els dos dies es podrà col·laborar amb aquesta iniciativa solidà ria portant aliments bà sics, com llegums secs, arròs, pasta seca, oli, llet, llaunes de conserva de peix i aliments infantils.
Les donacions les recollirà el Banc d'Aliments, que, posteriorment, lliurarà aliments a Rems i a la Iglesia Evangélica El Redentor segons la demanda de les famÃlies necessitades de la nostra localitat.
El Gran Recapte d'Aliments és impulsat a la Llagosta per l'Ajuntament, que compta amb la col·laboració de Rems i la Iglesia Evangélica El Redentor. A més, a aquesta iniciativa se sumen també el CEM El Turó, l'empresa Lékué i tots els centres educatius del municipi.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00