Estela García, campiona d'Espanya per equips infantil de natació sincronitzada
Dilluns, 12 de març de 2012
La veïna de la Llagosta Estela García es va proclamar dissabte campiona d'Espanya infantil d'hivern de natació sincronitzada per equips en la modalitat de combos amb el Club Natació Granollers. La competició, que es va celebrar a les piscines Sant Jordi de Barcelona, va comptar amb la participació de 22 clubs amb un total de 180 nedadores. El Club Natació Granollers va aconseguir la medalla d'or amb una diferència de gairebé quatre punts sobre el segon classificat.
Estela García també va participar en aquest Campionat d'Espanya en la modalitat de figures classificant-se en la posició número 24 de la general i desena del seu any. El Campionat d'Espanya d'estiu se celebrarà del 29 de juny a l'1 de juliol a Castelló.
L'esportista de la Llagosta ja es va proclamar fa una setmana Campionat de Catalunya per equips en la modalitat de combos.
Veure vídeo.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00