Estela GarcÃa, 8a en la segona lliga de figures de Catalunya de natació sincronitzada
Dilluns, 1 de juny de 2009
La veïna de la Llagosta Estela GarcÃa, d'onze anys, es va classificar en vuitena posició en la segona lliga de figures de Catalunya de natació sincronitzada. La competició es va celebrar el 23 de maig a la Residència Joaquim Blume. Estela GarcÃa millorava aixà la novena posició que va obtenir en la primera lliga, que va tenir lloc al mes de gener.
L'esportista de la nostra localitat va tenir l'inconvenient de ser la primera a participar quan els jutges encara no tenen referència sobre el nivell del campionat i són prudents a l'hora de puntuar. La companya d'equip d'Estela GarcÃa, Tania Hernández, que és veïna de les Franqueses, es va proclamar campiona de Catalunya en la competició celebrada el 23 de maig.
Estela GarcÃa és subcampiona d'Espanya de natació sincronitzada de categoria alevà en la modalitat combo per equips. GarcÃa, que forma part del Club Natació Granollers, va obtenir aquest èxit al mes d'abril passat.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00