En marxa la temporada 2013-2014 de les escoles esportives de la Llagosta
Dimarts, 24 de setembre de 2013
L'Ajuntament de la Llagosta i el Consell Municipal de l'Esport Escolar i el Lleure han posat en marxa la temporada 2013-2014 de les escoles esportives. Aquest any, s'ha creat un equip nou prebenjamà mixt de futbol sala i, a més, les escoles esportives ja no comptaran amb conjunts infantils, a petició dels clubs, que tenen l'oportunitat a partir d'ara de fer equips d'aquesta categoria. L'única excepció és un conjunt infantil de bà squet.
Les escoles esportives ofereixen iniciació esportiva, bà squet, futbol sala, handbol i esports d'integració per a persones discapacitades. Els infants de cinc a set anys practiquen diferents disciplines esportives a l'Escola d'iniciació els dimecres i divendres de sis a set de la tarda al Complex Esportiu Municipal El Turó. L'Escola de bà squet té tres grups, el benjamÃ, l'alevà i l'infantil, que entrenen els dilluns i dimecres a la tarda, de sis a un quart de vuit al Turó. En futbol sala, només hi ha un prebenjamà mixt, que entrena també al Turó els dimecres i divendres, de cinc a sis de la tarda.
Els equips de l'Escola d'Handbol practiquen aquest esport al Poliesportiu Antonio GarcÃa Robledo. Aquesta disciplina és la que compta amb un major nombre de conjunts, des de la categoria prebenjamà a l'alevÃ.
Pel que fa als esports d'integració adreçats a persones amb discapacitat, es desenvolupen els dilluns i dimecres, de dos quarts de set a dos quarts de vuit al Turó.
Per inscriure's a les escoles esportives cal adreçar-se a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania. El preu de la matrÃcula per als nous inscrits és de 30 euros. La quota mensual és de 22 euros.
Tota la informació i els formularis d'inscripció clicant aquÃ
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00