Els Reis Mags d'Orient porten a la Llagosta un missatge de pau, solidaritat i convivència
Dijous, 7 de gener de 2010
Els Reis d'Orient van venir, un any més, carregats de regals a la Llagosta. Melcior, Gaspar i Baltasar van portar també a la nostra localitat un missatge de pau, de solidaritat i convivència.
Ses Majestats van arribar a la nostra població dimarts a les set de la tarda i van ser rebuts a l'Ajuntament per l'alcalde, Antonio RÃsquez. Després de dirigir-se als veïns i especialment als nens des del balcó del Consistori, es van desplaçar a l'Església de Sant Josep.
Posteriorment, van recórrer diversos carrers de la Llagosta acompanyats per les carrosses de nou entitats de la nostra localitat. En aquesta ocasió, el recorregut va variar a causa de les obres a l'avinguda del Turó. Un bon nombre de veïns va sortir al carrer per veure la cavalcada.
De la programació de les festes de Nadal, Cap d'Any i Reis només falta per desenvolupar el ball de Reis que se celebrarà diumenge, a partir de les cinc de la tarda, al Casal d'Avis. El regidor de Cultura de l'Ajuntament de la Llagosta, Mariano GarcÃa, s'ha mostrat satisfet amb les activitats realitzades fins ara.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00