El trencament d'una canonada general de subministrament d'aigua provoca diverses afectacions a la Llagosta
Operaris de la Societat General d’Aigües de Barcelona (SGAB) treballen per reparar una canonada general de subministrament d’aigua a la Llagosta que s’ha trencat aquest matí. Una part del carrer del Montseny, entre l’Estació de Rodalies i el límit amb Montcada, estarà tallada al trànsit mentre es realitzen les obres.
Durant més d’una hora, s’ha tallat el subministrament d’aigua a la nostra localitat pel trencament de la canonada. Posteriorment, abans de les vuit del matí, la Societat General d’Aigües de Barcelona va aconseguir aïllar l’avaria i va fer restablir el subministrament a la Llagosta a través de les entrades de l’avinguda del Primer de Maig i del carrer d’Anselm Clavé.
El trencament de la canonada ha provocat una fuita d’aigua important al carrer del Montseny i la inundació del pas subterrani situat zona la C-17. Aquest punt estarà tallat al trànsit fins al migdia, que és quan està previst que finalitzin les tasques de drenatge de l’ADF 301, que dóna servei a la Llagosta.