El primer equip del Club Deportivo La Concòrdia, campió de lliga de Primera Divisió
Dimarts, 8 de maig de 2012
El primer equip del Club Deportivo La Concòrdia s'ha proclamat campió de lliga al grup 1 de la Primera Divisió després de guanyar dissabte per 13 a 0 l'IES Montserrat en un partit ajornat. Les de la nostra localitat s'han assegurat el títol quan encara falten tres jornades per acabar la competició.
La Concòrdia A ocupa la primera posició amb 61 punts, onze més que el segon classificat, el Castellbisbal. Dissabte, el conjunt llagostenc rebrà la visita del Castellbisbal i celebrarà el títol de lliga amb la seva afició. El partit es disputarà a les cinc de la tarda al Pavelló del Complex Esportiu Municipal El Turó.
Les de la nostra localitat van ser molt superiors dissabte a l'IES Montserrat des del primer moment. Estefa va marcar cinc gols; Cintia, tres; Alba, altres tres; Iris, un i Ada, un altre.
D'altra banda, la Concòrdia B s'ha classificat finalment en quarta posició al grup 3 de la Tercera Divisió després de guanyar el cap de setmana passat en partit ajornat a la pista del Racing Pineda per 0 a 6. Estefa, Cintia i Azucena van marcar dos gols cadascuna.
Veure vídeo.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00