El primer equip del CD la Llagosta, a seguir la bona ratxa contra el Sant Crist
Divendres, 26 de febrer de 2010
El primer equip del Club Deportivo la Llagosta rebrà diumenge la visita del Sant Crist. Els llagostencs vénen de guanyar l'Argentona per 1 a 2 i porten una ratxa de sis victòries seguides.
La Llagosta ocupa la cinquena posició amb 41 punts.
Per la seva part, el Sant Crist, que va perdre el cap de setmana passat per 0 a 3 contra el Poble Sec, és onzè amb 25 punts.
A la Tercera Territorial, la Llagosta B jugarà aquesta jornada a casa contra el Júnior B. Els dos conjunts estan situats a la zona alta de la classificació.
En futbol de veterans, el Viejas Glorias, que és el lÃder destacat, rebrà la visita de la Romà nica. Aquest és un dels dos únics equips que ha derrotat aquesta temporada els de la Llagosta.
En handbol, el sènior del Vallag jugarà aquest cap de setmana a casa contra el Claret. L'equip que entrena Javi Iglesias ve de guanyar per 31 a 32 a la pista del Sant Andreu de Palomar. Els llagostencs ocupen la segona posició amb 21 punts, a un del lÃder, el Poblenou. El Claret és el quart amb 16 punts.
En futbol sala masculÃ, la Unión Llagostense jugarà al terreny de joc del Xarxa. El cap de setmana passat, el partit entre la Unión i l'Alheña va ser suspès per l'à rbitre a falta de tres minuts per al descans amb el resultat d'empat a un gol. El col·legiat va expulsar l'entrenador llagostenc, Juan Carlos GarcÃa, per protestar i després va suspendre el partit.
En futbol sala femenÃ, la Concòrdia, després de dues jornades de descans, es desplaçarà a la pista del Seagull de Badalona. Les de la nostra localitat ocupen la tercera posició, mentre que el seu proper rival és un dels darrers classificats.
I en bà squet, el sènior de l'Esportiu Bà squet Club, que és tercer amb cinc derrotes, es desplaçarà a la pista del lÃder, el Sirius, que només ha perdut dos partits aquesta temporada.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00