El ple de l'Ajuntament aprova de forma definitiva els impostos municipals de 2011
Dilluns, 3 de gener de 2011
L'Ajuntament de la Llagosta ha aprovat de forma definitiva la modificació de les ordenances fiscals per a aquest any 2011. Aquest va ser el punt més destacat del ple extraordinari que va celebrar el Consistori el 28 de desembre.
Amb l'únic vot a favor dels regidors del Partit dels Socialistes, l'Ajuntament va desestimar les al·legacions presentades per Iniciativa per Catalunya-Esquerra Unida i Alternativa, Ciutadans Progressistes per la Llagosta i el PIBE i va aprovar els impostos i taxes municipals que s'hauran de pagar aquest any.
Tot els impostos es congelaran, excepte el rebut de l'aigua, que s'apujarà d'un 3,57%, i el de les escombraries, que s'incrementarà d'un 3,84%. El Consistori recorda que aquests increments es deuen als augments que patiran els preus de les empreses subministradores d'aquests dos serveis.
Durant el ple del 28 de desembre, també es va aprovar l'adhesió de l'Ajuntament de la Llagosta a l'Associació Catalana de Municipis i Comarques i es va nomenar David Pedrola, com a jutge de Pau de la Llagosta. Pedrola ha exercit aquest cà rrec durant els darrers anys.
El ple també va desestimar les al·legacions presentades pel PIBE sobre l'aprovació de diferents modificacions pressupostà ries.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00