El llagostenc José Luis Caña dimiteix com a president del Balonmano Granollers
Dimecres, 30 de novembre de 2011
El llagostenc José Luis Caña ha deixat la presidència del Balonmano Granollers. La dimissió de Caña arriba després de dos anys d'estar al capdavant del club vallesà.
El llagostenc ja va anunciar a l'assemblea de l'entitat, celebrada fa unes setmanes, que deixaria el càrrec si algú estava disposat a liderar el club. José Luis Caña es va mostrar cansat i va indicar que ha patit molta pressió en aquesta època del Balonmano Granollers. El ja expresident del club s'ha mostrat satisfet de la tasca realitzada i ha assumit la responsabilitat de la feina feta al capdavant de la junta directiva.
El candidat per presidir el club granollerí és Josep Pujadas, exalcalde de la capital vallesana i president de la Fundació BM Granollers.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00