El Consistori llagostenc distribueix un trÃptic informatiu sobre el mosquit tigre
Dimecres, 4 de juny de 2008
L'Ajuntament de la Llagosta porta a terme una campanya informativa sobre el mosquit tigre. L'objectiu és aconseguir evitar la proliferació d'aquest insecte, que tantes molèsties ocasiona. El Consistori distribueix durant aquests dies per cada domicili un trÃptic, que ha editat la Generalitat, amb diferents recomanacions. Bà sicament, es recorda que qualsevol acumulació d'aigua a l'aire lliure pot ser un focus de cria d'aquest mosquit.
Al trÃptic s'explica que el més important i efectiu és evitar la posta d'ous i el creixement de les seves larves aquà tiques, i eliminar tots els punts d'aigua en els quals poden créixer. A més, es recorda que l'aplicació d'insecticides sobre el mosquit adult no és un mètode eficaç per controlar la plaga.
AixÃ, es recomana buidar dos cops per setmana els recipients de l'exterior que puguin acumular aigua, aixà com els safareigs o les basses petites. També es demana que s'evitin les acumulacions d'aigua en zones de drenatge o canals de desguassos i que s'elimini l'aigua dels recipients on es trobin larves del mosquit.
Al trÃptic distribuït per l'Ajuntament també s'explica com evitar les picades del mosquit tigre i com curar-les. A més, es donen detalls sobre com és aquest insecte.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00