El Centre Cultural acollirà la festa de la Nit de Cap d'Any amb una disco mòbil
Dimarts, 30 de desembre de 2014
La Llagosta donarà la benvinguda a l'any nou amb una festa al Centre Cultural. Els dj's de la Llagosta Juanma MartÃnez i Beto seran els encarregats de la música que es podrà escoltar i ballar la Nit de Cap d'Any, a partir de 00.30 h.
L'entrada a la festa del Centre Cultural serà totalment gratuïta i hi haurà servei de bar. La revetlla de Cap d'Any està previst que duri fins a les cinc de la matinada. L'Ajuntament de la Llagosta ha tornat a optar per una disco mòbil per a la Festa de Cap d'Any, un model que ha tingut una bona acceptació a d'altres celebracions com la Nit de Nadal, Festa Major o Carnestoltes.
D'altra banda, recordem que demà , d'onze del matà a una del migdia, la plaça d'Antoni Baqué acollirà una xocolatada popular i la plantada de l'arbre dels desitjos que han elaborat al Nou Casal.
El programa de festes es reprendrà el cap de setmana amb la recollida de cartes a cà rrec dels patges de ses majestats el Reis d'Orient a l'Associación Andaluza Rociera i també al número 26 del carrer de Sant Pau, amb els grup dels Saltats.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00