El Casal d’Avis acollirà del 2 al 16 de juny l’exposició Cuidem a les persones cuidadores

Divendres, 30 de maig de 2025

En el marc del programa Cuidem a les persones cuidadores, el Casal d’Avis acollirà del 2 al 16 de juny l’exposició itinerant Cures en la comunitat, una iniciativa facilitada per la Diputació de Barcelona i emmarcada en el Projecte Transformador Cap a un nou sistema públic de cures en la comunitat.

La mostra vol servir com a cloenda del programa de formació i acompanyament (que finalitzarà el 19 de juny amb la xerrada Maneig de la ràbia i l’ansietat). Aquesta mostra pretén sensibilitzar sobre la importància social de les cures i el paper essencial que desenvolupen les persones cuidadores, siguin familiars o professionals.

Cuidem a les persones cuidadores és un projecte de l’Ajuntament de la Llagosta, amb la col·laboració de l’Institut Català de la Salut.

Darrera actualització: 30.05.2025 | 11:49