Detingut un veí de la Llagosta com a presumpte atracador d'un supermercat
Dimarts, 13 de març de 2012
La Policia Local de la Llagosta va detenir divendres un individu després que presumptament hagués atracat un supermercat de la plaça de la Concòrdia. Els fets van passar cap a un quart de nou del vespre, quan els agents que hi havia a la prefectura de la Policia Local van veure un home amb un passamuntanyes que fugia corrent pel passeig del Pintor Sert.
Els agents de la Policia Local van interceptar el sospitós després d'una persecució pels carrers i van decomissar-li un ganivet de 14 centímetres de fulla i una bossa que durant la fugida havia intentat amagar sota un cotxe aparcat al passeig del Pintor Sert. Dins de la bossa hi havia 70 euros en monedes i bitllets presumptament sostrets amb violència i intimidació del supermercat.
El detingut, Manuel S. B., de 37 anys i veí de la Llagosta, va ser lliurat posteriorment als Mossos d'Esquadra, com a pas previ perquè passés a disposició judicial.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00