Antonio GarcÃa, convocat de nou amb la selecció espanyola absoluta d'handbol
Dimecres, 8 de juny de 2011
L'esportista llagostenc Antonio GarcÃa forma part de la convocatòria de la selecció espanyola d'handbol per als dos darrers partits de classificació per a l'Europeu de 2012. Espanya jugarà demà a Vilnius contra Lituà nia, mentre que diumenge s'enfrontarà a Guadalajara contra Romania.
Antonio GarcÃa prepara des de fa uns dies aquests partits amb la resta de la selecció després de ser cridat per Valero Rivera per substituir el jugador del Ciudad Real Chema RodrÃguez, que es va lesionar en la Final Four. El llagostenc ha estat ja sis vegades internacional amb Espanya i ha fet set gols. GarcÃa va debutar amb la selecció el 27 d'octubre de 2010 contra Lituà nia.
El jugador llagostenc ha completat la seva millor temporada amb el Fraikin Balonmano Granollers, equip que finalment es va classificar en quarta posició a la Lliga Asobal. GarcÃa té un any més de contracte amb el conjunt vallesà , però podria acceptar alguna de les ofertes que té per marxar donada la situació econòmica difÃcil del Balonmano Granollers.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00