Altres activitats culturals del cap de setmana a la Llagosta
Divendres, 9 de maig de 2008
L'Asociación Rociera Andaluza de la Llagosta participarà novament a la RomerÃa del RocÃo que se celebra des d'aquest divendres, 9 de maig, als terrenys de Mas Duran, entre Montcada i Ripollet. La festa es desenvoluparà fins dilluns, dia 12.
Els rocieros de la Llagosta començaran la romeria aquesta nit, a les 21.30 h. Els rocieros sortiran de la seu de l’entitat fins a l’església de Sant Josep. Com cada any els membres de l’entitat cantaran alguna pregà ria a la verge. Després de rebre la benedicció, començaran el romiatge cap a Montcada, on durant el cap de setmana tindran instal·lada una caseta. Algunes de les celebracions més destacades del RocÃo són la presentació dels Sinpecados, dissabte a la nit, la missa del Romero i el Sant Rosari, diumenge, o la missa de l’Alba, dilluns.
La plaça d'Antoni Baqués acollirà dissabte, 10 de maig, una ballada de sardanes amenitzada per la cobla JovenÃvola de Sabadell. L'acte, organitzat per l'Agrupació Sardanista de la Llagosta començarà a les 7 de la tarda.
Diumenge, 11 de maig, al matÃ, la Casa de AndalucÃa de la Llagosta celebra la Cruz de Mayo. Els actes es desenvoluparan a la seu de l’entitat, al carrer de Caldes número 19.
Aquest any, la missa de la Cruz de Mayo es farà a les 11.30 h a la Casa de AndalucÃa. La missa rociera estarà cantada pel Coro rociero de l'entitat. A dos quarts de dues, està previst que comenci la festa i tot seguit es repartirà potaje andalús a tots els assistents.
Per últim, la Coral Miranda tancarà la 3ª edició de les Jornades de Música i Cant Coral. El Centre Cultural acollirà les actuacions del grup de música celta Nigram, el grup de rock Inma y Los ilegales, el cor Orfeó Atlà ntida de Barcelona, la coral Ressó de Sant Boi i la Coral Miranda. L'acte començarà a les 19.30 hores.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00