L’Ajuntament redacta el Pla Local d’Habitatge 2025-2030

Dilluns, 19 de maig de 2025

L’Ajuntament de la Llagosta està elaborant actualment, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, el Pla Local d’Habitatge 2025-2030. Es tracta d’un document tècnic que defineix les estratègies i propostes a desenvolupar per fomentar el dret de la ciutadania de la Llagosta a gaudir d’un habitatge digne en condicions assequibles.

Inclou tres fases, una primera d’anàlisi i diagnosi que descriu l’estat del parc i dimensiona les necessitats d’habitatge al municipi; una segona en la qual es defineixen els objectius, les estratègies i les propostes d’actuacions que estructuraran la política d’habitatge dels propers sis anys; i una tercera que implica l’aprovació del Pla Local d’Habitatge pel Ple, l’exposició pública i la seva presentació i validació per part de la Generalitat de Catalunya.

La ciutadania pot participar des d’avui i fins a l’1 de juny en una enquesta en la qual es recullen les seves principals preocupacions en relació a l’habitatge. Amb les respostes i aportacions rebudes es prepararà un informe del procés participatiu.

Darrera actualització: 27.05.2025 | 14:11