Sol·licitud informe previ en matèria d'incendis
És l'informe en matèria de prevenció d'incendis que s'ha de sol•licitar amb anterioritat a la presentació de la comunicació prèvia d'una activitat considerada de risc important en matèria d’incendis, quan aquesta estigui inclosa en els annexos 1 o 2 de la Llei 3/2010, de 18 de febrer.
Posteriorment a l’obtenció de l’informe favorable, caldrà realitzar l’acte de comprovació en matèria d’incendis i procedir a efectuar la comunicació prèvia corresponent.
Canals de tramitació:
- Telemàticament
El canal telemàtic és obligatori per a empreses, entitats i professionals col·legiats segons la Llei 39/2015.
Per fer la tramitació per Internet cal autenticació de la persona solicitant. Es pot accedir al formulari per fer la tramitació presencial. En aquest cas, una vegada emplenat s'ha d'imprimir i lliurar amb tota la documentació a l'OAC.
Tramitar ara