Queixes, suggeriments i propostes

La ciutadania pot fer arribar a l'Ajuntament queixes, suggeriments, consultes, etc. referents a temes com l'estat del carrer, enllumenat públic, infraestructures municipals, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.

Quin cost té:

Gratuït

Quan es dóna resposta:

El període màxim és de tres mesos amb caràcter general.

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol persona

Canals de tramitació:

  • Presencial

    A les oficines municipals.

Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)

Pl. d'Antoni Baqué, 1 - 08120 La Llagosta - Barcelona
Telèfon: 93 560 39 11
Fax: 93 574 11 42
Correu electrònic: llgt.oac@llagosta.cat
Horari:  
de dilluns a divendres de 8.30 a 14.00 h i dimarts i dijous de 16.00 a 20.00 h - horari estiu: de l'1 de juliol al 31 d'agost, de dilluns a divendres de 8.30 a 14.00 h
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 15.09.2017 | 11:12