L'OMIC informa

Com presentar una reclamació o queixa davant d'un tall del subministrament elèctric

a) Les queixes i/o reclamacions s'han de dirigir contra les dues grans empreses subministradores que operen al nostre municipi: ENDESA i GAS NATURAL (tot i que pot haver-hi alguna altra companyia també implicada).

b) Cal que es comuniquin els fets a l’empresa subministradora. Hi ha dues possibilitats:
-A l'Oficina d'atenció al client de la companyia a fi de deixar-hi constància escrita.
-Trucant al servei telefònic gratuït d’atenció al client (és molt important demanar el número d'incidència o de referència de la queixa o reclamació).

Dades per als per als clients d'ENDESA:
Telèfon gratuït: 800 760 909
Telèfon gratuït per a clients amb tarifa PVPC: 800 760 333
Oficina d'atenció presencial recomenada: Carrer de Sallarés i Pla 6, Sabadell
Contacte online: www.endesaclientes.com

Dades per als clients de GAS NATURAL:
Telèfon gratuït: 900 100 251
Telèfon gratuït per a clients amb tarifa PVPC: 900 100 502
Oficina d'atenció presencial recomanada: SOMGAS. Rambla de Josep Tarradellas 1, local 9 Granollers
Contacte online: a través de la pàgina web : www.gasnaturalfenosa.es

En quin termini l’empresa subministradora ha de donar una resposta?
En el termini màxim d'un mes des que es presenta la queixa o reclamació.

Si no rep una resposta satisfactòria en el termini màxim d'un mes, pot presentar una queixa/reclamació/denúncia a:
L’Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) de l'Ajuntament de la Llagosta. L'OMIC és un servei gratuït per a la ciutadania de la Llagosta, que es troba situat a la planta baixa de l'Ajuntament, a la plaça d'Antoni Baqué. S'ha de concertar visita de forma prèvia.

Recordi que:

  • Amb una queixa es posa en coneixement de l'Administració uns fets per tal que els traslladi a l’empresa subministradora perquè en tingui coneixement i pugui millorar la qualitat del servei que ofereix als seus clients.
  • Amb una reclamació es pot obtenir, mitjançant una mediació o un arbitratge, la reparació d’un dany, el retorn de determinades quantitats, o bé la rescissió del contracte i/o anul·lació d’un deute.
  • Amb una denúncia es posa en coneixement de l'Administració uns fets que poden ser constitutius d'infracció administrativa per tal que els investigui i, si escau, actuï d’ofici per corregir la conducta infractora i defensar els interessos generals.
Darrera actualització: 04.02.2016 | 13:37
Darrera actualització: 04.02.2016 | 13:37